رستوران سنتی "هتل آنتیک ملک التجار" داخل هتل و در دو بخش قرار دارد. بخش اول در حیاط اصلی می باشد. حیاط هتل مسقف بوده و حوض آبی بزرگ و مستطیل شکل در طول حیاط  با باغچه  های اطرافش چشم نوازی می کنند. تعدادی میز،صندلی و تخت پیرامون حیاط و نزدیک حوض آب قرار داده اند. برای اینکه بیشتر از سنتی بودن فضا بهره ببرید همین قسمت را برای صرف ناهار یا شام انتخاب کنید. بنا به سلیقه  شما، سفره را روی  میز یا تخت پهن و غذا را برایتان سرو می کنند. بخش دوم رستوران در زیرزمین هتل واقع شده است.  برای رسیدن به آن می بایست از همان حیاط اصلی و کنار اتاق آدم و حوا پله ها را به سمت پائین طی کنید. تعدادی تخت،میز و صندلی نیز در آنجا قرار داده اند که انتخابش با شماست.

 در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی یافت می شود از قبیل انواع کباب ها،خورشت ها و غیره. حتی برای گیاه خواران (وجترین ها) به اندازه کافی تنوع غذایی وجود دارد.

غذای محلی معروف استان یزد قیمه یزدی می باشد. فرق قیمه یزدی با بقیه قیمه ها در این است که به جای نخود لپه  از نخود آبگوشتی استفاده می کنند. لیمو عمانی جایگزین رب گوجه گشته و از سیب زمینی سرخ شده در کنار آن خبری نیست. چنانچه هوس دیزی خوشمزه کرده اید، بدون شک از انتخابتان راضی خواهید بود.

اگر به دنبال یک جای دنج و سنتی برای صرف ناهار و یا شام می گردید، رستوران این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم. از ساعت دوازده ظهر تا یازده شب رستوران باز و غذا موجود است.

هتل آنتیک ملک التجار در خیابان قیام، نزدیک مجموعه امیر چقماق، موزه آب و بازارهای سنتی قرار دارد. فرصتی مناسب تا ضمن بازدید از  این هتل سنتی،از غذاهای بینظیر آن لذت ببرید.

 

ساعت کاری: 12 ظهر تا 23 ( هرروزه)

شماره تماس: 03536224060

آدرس: یزد. خیابان قیام. بازارچه پنجعلی

 

 

 

 

 


 


تماس با ما

موقعیت مکانی:

 این هتل در بازارچه پنجه علی واقع در خیابان قیام قرار دارد. تنها با چند دقیقه قدم زدن می توان از میدان امیر چقماق و بازارهای سنتی یزد ( بازار خان، بازار زرگری، بازار مسگری، بازار شاهزاده فاضل) دیدن کرد.


شماره تماس:


تلفن هتل: 03536226005     تلفکس:   03536224060

تلفن رزرو :03536303030

فکس رزرو: 03536216542

 

 

مشاهده آدرس بر روی نقشه